Csomagolás

Az optimális helyzet az, ha a termék önmagát adja el kimagasló minőségével és megnyerő látványával. Mi az utóbbihoz tudunk kreatív ötletekkel hozzájárulni.

ötlet

A tervezésnél nagy kreativitást igényel, hogy kitaláljuk, mi illik egy adott termékhez. Kezdetektől fogva figyelünk arra, hogy az ötletünk kivitelezhető is legyen. Szeretünk megvalósítható, innovatív formaterveket létrehozni.

forma

A forma a vizuális kultúra szerves része. A formatervezés azonban nem csak a látványról szól, hanem stratégia és elemzések folyamata is.

A színek, formák, anyagok hatnak a gondolkodásunkra és cselekedeteinkre. Az a célunk, hogy már a termék megjelenése vásárlásra késztessen.

tégely

A tárgyak formái hatással vannak az életminőségünkre. Használhatóságuk mellett az igényesen tervezett termékek szépséget is visznek a hétköznapok világába. Törekszünk arra, hogy minden részlet tökéletesen illeszkedjen.

csomagolás

A fogyasztói szokások elemzése alapján a vásárlók kétharmada a termékdizájn alapján hozza meg a döntését. Egy kreatív csomagolás a dizájn és a funkció tökéletes kombinációja lehet.

címke

A címkék a legtöbb esetben kis méretre korlátozottak, ezért minden apró részlet számít: a színvilág, a grafikai elemek, a betűtípusok, illetve mindezek mérete és elhelyezése. A kis méret és az egyszerűség ellenére is beazonosítható maradhat a márka.

iparág

Az iparági sajátosságokra, jogszabályokra figyelemmel tervezünk. Az áruk gépi kezelhetőségéhez lényeges, hogy a csomagolások paraméterei ismertek és adaptálhatók legyenek. Ennek érdekében mi az EU-s szabványokat alkalmazzuk.

technológia

Tapasztaltak vagyunk különféle kis- és nagyüzemi gyártástechnológiákban, a csomagolóiparban és a nyomdászatban. Egyedi csomagolásainkhoz kivágó szerszámot is tervezünk.

hordozó

Elsősorban megújuló és természetes anyagokkal dolgozunk az iparági és a technológiai követelmények figyelembevételével. Ilyen anyag például a papír, kender, üveg, porcelán, kő, kerámia, fa, fém, textil.

bővítés

A csomagolástervezés közben érdemes szem előtt tartani minden termék esetében a bővíthetőséget. Gondolkodj termékcsaládban, még akkor is, ha most úgy látod, erre nem lesz szükség!